Som kund får du alltid en boknings bekräftelse av din personliga säljare vid köp av en produkt eller tjänst av oss. Denna får du direkt efter ert avslut och innan fakturan skapas. Ibland händer det att den kommer i skräpposten, kontrollera därför alltid att det inte har lagt sig där först.
AH Sport & Business vill alltid ha långa relationer och glada kunder, därför tillämpar vi alltid ett mjukt arbetssätt. Som företag har man ingen ångerrätt för köp. Men självklart vill vi bygga långa relationer och ibland kan det uppstå olika problem eller missförstånd kring en paketering eller en faktura. Därför önskar vi alltid en dialog med dig som kund.
Har du fått en faktura ifrån oss men anser att den är felaktig?
För att vi ska kunna hantera era synpunkter så är det viktigt att du anger varför du anser att fakturan är felaktig.
- Ange fakturanummer
- Ange orsak till bestridande
Detta ska anges via vårt formulär eller mailas in till faktura@ahsport.se
AH Sport & Business återkommer till dig efter att vi fått in informationen från er, en faktura som är skapad krediteras inte utan en accept från er säljare.
Ta gärna kontakt med din personliga säljare som du erhållit boknings bekräftelsen ifrån i första hand, namnet på säljaren hittar du även på fakturaunderlaget.