Du ser alltid hur många biljetter du har med i er paketering på orderbekräftelsen.
Skulle det vara så att du är osäker på hur många biljetter ni har och vad som gäller för dessa så kan ni kontakta oss.
Återköp/avbokning av bokade biljetter görs inte generellt.
Ser du inte några "aktiva pottbiljljetter" när du loggar in ?
- Anledningen är då att föreningen inte har släppt biljetter för den aktuella matchen/matcherna än.
- Anledningen kan också vara att du inte har access för den typ av match, kontrollera om det finns undantag på din biljett pott genom att läsa boknings bekräftelsen.
- Skulle matchen finnas släppt och inga undantag gäller enligt orderbekräftelsen.
Kontrollera då att du har loggat in med rätt e-post. Den e-post som du uppgav vid köptillfället är den som är kopplad mot biljetterna.
Biljetterna som ingår måste boka för aktuell match som dom ska användas till.
Jag kan köpa biljetter genom att betala, men jag kan inte använda mina pottbiljetter?
- Detta kan bero på att biljettypen som gäller för er partner pott är slutsåld, du kan alltid kontakta biljettsupporten hos oss på AH Sport & Business så kan dom kontrollera och se om det går att lösa biljetter till er genom er pott.